Monday, June 28, 2010

what the hell ?

England kalah di kaki Germany. damn nak tambah lagi sedih bila kalah 4-1. damn damn!
well, before this ada kot saya tulis susah sikit England nak pergi final kan? hehe betul lah tu. pelik jugak padahal England penuh dengan pemain-pemain handal, Gerrard (nama dia pasti first!), Lampard, Rooney, Bechkam (well, dia tak main, tapi still).. but look at the bright side, i dont need to choose. eh, tu ke kebaikan England kalah?
hish. takpe lah, still ada Argentina. Brazil pun ada tapi saya lagi support Argentina.kawan-kawan yg GERMany semua perli-perli tadi. lepastu saya tukar lah profile picture FB saya dari jersey England ke jersey Argentina. bukan sebab malu ke apa, bukan saya yang main lepastu kalah, saya sokong je. cuma sekarang saya tengah tengok game Argentina kan. logik kan? saya still England ok. FOREVER. begitu jugak dengan LIVERPOOL !~ :)

well, rabu depan nak berdate dengan kawan-kawan lagi, jija, odah, aiman, nisah, mia, bestt nya~! rindu mereka walaupun saya kenal dorang kat matrix, tapi still. saya jarang/kekurangan kawan sekarang ni. saya jenis yang suka dengan famili and bf lagi. tak bagus kan. hezzz. score sekarang dah 2-0, sekarang tengah half-time, and saya tengah download lagu-lagu 30seconds to mars, memandangkan semua lagu diorang saya ter-hilangkan (jangan simpan ipod-alike dalam 1 pendrive, buruk padahnya).

okey, bye. :)

p/s: tengah hafal lagu Waka Waka (shakira) & Wavin' flag (Ka'aana). best!

No comments:

Post a Comment