Alhamdullilah. Result exam semester 5 ni tak mengecewakan, omaigod. All my last minutes study were paid off. Hehe I would love to thank my parents of course kerana tak putus-putus marah i untuk study dengan ugutan-ugutan manja. Yo mama where's my Nissan Fairlady Pure white? Any model oso can, i'm not picky. :P
And to all the lecturers, the good one, excellent one, lazy one, lame-ass one, not so good one, thanks for everything thanks for the grades, (even though i got not so good grade for my medical paper). Though, I AM HAPPY AND THANKFUL.
To all my classmates, we'll see again, i will miss you guys terribly, it's been 3-freakin'-years together, dari tak kenal, sampai bercintan cintun. I feel blessed. You guys rock ass !
Farewell, Diploma in Microbiology AS114. I LOVE YOU GUYS SO STRONG, I SUFFOCATE MYSELF. :)
LOVE, ns.
Wednesday, May 25, 2011
Sunday, May 22, 2011
you are what you eat PART1
Went to Jalan TAR, with mummy, maksu and Sofea my cousin. Had a great time with bloated tummy of course. It was tiring as hell but hey, whats not to love, i got to spend time with mummy and treated with awesome food. I feel blessed. :)

the first thing i captured, hahaha thought i could captured a very artistic photo, sobs, i am such a failure in life.

the awesomest cendol ever, if i'm not mistaken, RM2 each.

nasi lemak yang tak berapa nak berlemak

laksa was okay, because we were hungry like hell,
And then, we went to Euro Moda, if i'm not mistaken. LOL i wonder, since when a mannequin have nipples? This thing gave me a boner. Hehe



HELLO :)

PRAY FOR JAPAN (Sea Master mineral water)
Then, went to some random shop,

CUTE kites!

CUTENESS FTW.

Went to Coffee Box for dinner,


The food were quite okay, with reasonable price and comfortable dining environment,
BON APPETITE ! :)






AND I HAD, LAMB CHOP, because i'm too cool for noodles and other non-western food. HAHA
BEFORE:

AFTER:

HAPPY TUMMY EQUALS TO ERRRR NOT SO HAPPY FACE? HAHA

Oh, due to my f*cked-up memory, i don't remember the names of the food, haha sorry. :P
P/S: OMG, now i'm hungry. =="
the first thing i captured, hahaha thought i could captured a very artistic photo, sobs, i am such a failure in life.
the awesomest cendol ever, if i'm not mistaken, RM2 each.
nasi lemak yang tak berapa nak berlemak
laksa was okay, because we were hungry like hell,
And then, we went to Euro Moda, if i'm not mistaken. LOL i wonder, since when a mannequin have nipples? This thing gave me a boner. Hehe
HELLO :)
PRAY FOR JAPAN (Sea Master mineral water)
Then, went to some random shop,
CUTE kites!
CUTENESS FTW.
Went to Coffee Box for dinner,
The food were quite okay, with reasonable price and comfortable dining environment,
BON APPETITE ! :)
AND I HAD, LAMB CHOP, because i'm too cool for noodles and other non-western food. HAHA
BEFORE:
AFTER:
HAPPY TUMMY EQUALS TO ERRRR NOT SO HAPPY FACE? HAHA
Oh, due to my f*cked-up memory, i don't remember the names of the food, haha sorry. :P
P/S: OMG, now i'm hungry. =="
Friday, May 20, 2011
lu langsi lu mati
Oh hai. Semenjak dua menjak ni rasa malas gila menebal dalam diri i, bukan busy ke apa, tapi kepala i ni macam kosong gila, apa pun tak boleh apa pun tak boleh. Okay, u'olls nak tahu apa aktiviti i untuk cuti ni? NAK? NAK KAN? KAN?
Movie Movie MOVIESSSSSSSS. And more to come.
I tak tahu lah kenapa dan apa masalah producer cerita masakini nak keluarkan wayang gempak-gempak sekali harung. Kau tak tahu ke satu beban untuk i yang berlagak-ada-duit ni nak keep up tengok semua movie ni kat wayang sebab i punya lazy-ass malas nak beli dvd (ORIGINAL) *sarcasm ON*, mahu pun download, eh bukan, lebih tepat kalau cilok dari external orang lain. I noob, i tak reti download cerita, gila LAME kan. SIGH.
Movie pertama yang i tengok masa cuti lame-ass ni, THOR

malas nak review sebab cerita lama, mesti u'olls dah tengok kan, hehe tapi serius bila thor tu bukak baju, i was aaaahhhh ohhhh aaaaaahhh macam tengah klimaks je bunyi. Body dia seriously hot and as usual Marvel's movies are always awesome-ass. I bagi rate 8.5/10, sebab serius best dan director sumpah memahami penonton, sebab even the smallest details macam adik Thor tu nak try angkat 'hammer' Thor tu pun dia tunjuk. Worth every penny. :)
Second movie was,

GILA AWESOME. Tpi u'olls WAJIB tengok Fast and Furious 1-4 dulu okay kalau tak nanti tak faham. Walapun Paul Walker dah sedikit tua tapi cerita tu still awesome-ass. I dengan senang hati kasi 9/10. :)
Third movie was, KONGSI (malay movie)

well, actually i am not a big fan of malay movie, especially untuk tengok wayang. Bukan sebab i memandang rendah ke apa, tapi i personally think and feel that it's not worth it. Kalau nak tengok pun, i prefer yang bukan tengok kat wayang. TAPI I TENGOK CERITA MELAYU CUMA KURANG GEMAR. Jangan salah faham. Sebab mostly jalan cerita sama, or even cliche. Kita dah dapat agak macam mana ending cerita tu sebelum cerita tu habis pun, or even by watching the trailer. =.="
Tapi sejak tengok Merong Mahawangsa, i dapat rasa yang mutu filem kita dah dinaik taraf, cuma spoiled gila dekat ending Merong Mahawangsa tu.
Anyway, Kongsi was so-so, despite the cute-nism of Shaheizy Sam, overall the movie agak bosan dan lawak dia kadang-kadang tak sampai ke otak i yang super noob ni. Lawak Hantu Kak Limah lagi best lah pendek kata. It was a 5/10, so-so kan kata.
And the last one (19th May 2011),

Okay i terang-terang cakap yang i tak berapa sangat follow drama ni sebab selalunya masa drama ni ditayangkan, ada cerita lagi awesome kat Starworld, tapi sebab mama i follow, kadang-kadang i pun terjebak sama, kalau u'olls rasa drama NurKasih ni best, i rasa mesti u'olls akan suka NurKasih the Movie. I rasa movie ni best and my RM13 was worth it. Tapi serius cerita ni sedih, tapi tak lah sampai menangis. Cuma tengok famili tu macam malang gila je. Kesian :(
I paling tak boleh lupa dialog Adam dengan sorang student dia,
"Kenapa orang baik selalu pergi dulu, orang jahat macam saya tak".
Terpukul i di situ. But yeah, this movie's awesome, and i rasa 19 juta penonton tu mesti berkejaran nak tengok movie yang i rate 8.5/10.
This is just my 2cent, no hard feeling(s) okay.
Lepastu lagi nak buat duit i mengalir macam air, i nak tengok Pirates of The Caribbean, Water for Elephant, Sekali Lagi, Priest, Insidious, Super8, Kungfu Panda 2, X-men, Transformers, and of course,
HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS PART 2 (15 JULY 2011)
and so many more. *dead*
Okay bye.
p/s: Siapa kipas susah mati HP, korang gila awesome macam i weh, siapa yang tak tengok BOOOOOOOOO !!! AND I'M SERIOUS. THOSE YANG TAK TENGOK HP, YOU GUYS ARE A MUGGLES. =.="
Movie Movie MOVIESSSSSSSS. And more to come.
I tak tahu lah kenapa dan apa masalah producer cerita masakini nak keluarkan wayang gempak-gempak sekali harung. Kau tak tahu ke satu beban untuk i yang berlagak-ada-duit ni nak keep up tengok semua movie ni kat wayang sebab i punya lazy-ass malas nak beli dvd (ORIGINAL) *sarcasm ON*, mahu pun download, eh bukan, lebih tepat kalau cilok dari external orang lain. I noob, i tak reti download cerita, gila LAME kan. SIGH.
Movie pertama yang i tengok masa cuti lame-ass ni, THOR

malas nak review sebab cerita lama, mesti u'olls dah tengok kan, hehe tapi serius bila thor tu bukak baju, i was aaaahhhh ohhhh aaaaaahhh macam tengah klimaks je bunyi. Body dia seriously hot and as usual Marvel's movies are always awesome-ass. I bagi rate 8.5/10, sebab serius best dan director sumpah memahami penonton, sebab even the smallest details macam adik Thor tu nak try angkat 'hammer' Thor tu pun dia tunjuk. Worth every penny. :)
Second movie was,

GILA AWESOME. Tpi u'olls WAJIB tengok Fast and Furious 1-4 dulu okay kalau tak nanti tak faham. Walapun Paul Walker dah sedikit tua tapi cerita tu still awesome-ass. I dengan senang hati kasi 9/10. :)
Third movie was, KONGSI (malay movie)

well, actually i am not a big fan of malay movie, especially untuk tengok wayang. Bukan sebab i memandang rendah ke apa, tapi i personally think and feel that it's not worth it. Kalau nak tengok pun, i prefer yang bukan tengok kat wayang. TAPI I TENGOK CERITA MELAYU CUMA KURANG GEMAR. Jangan salah faham. Sebab mostly jalan cerita sama, or even cliche. Kita dah dapat agak macam mana ending cerita tu sebelum cerita tu habis pun, or even by watching the trailer. =.="
Tapi sejak tengok Merong Mahawangsa, i dapat rasa yang mutu filem kita dah dinaik taraf, cuma spoiled gila dekat ending Merong Mahawangsa tu.
Anyway, Kongsi was so-so, despite the cute-nism of Shaheizy Sam, overall the movie agak bosan dan lawak dia kadang-kadang tak sampai ke otak i yang super noob ni. Lawak Hantu Kak Limah lagi best lah pendek kata. It was a 5/10, so-so kan kata.
And the last one (19th May 2011),

Okay i terang-terang cakap yang i tak berapa sangat follow drama ni sebab selalunya masa drama ni ditayangkan, ada cerita lagi awesome kat Starworld, tapi sebab mama i follow, kadang-kadang i pun terjebak sama, kalau u'olls rasa drama NurKasih ni best, i rasa mesti u'olls akan suka NurKasih the Movie. I rasa movie ni best and my RM13 was worth it. Tapi serius cerita ni sedih, tapi tak lah sampai menangis. Cuma tengok famili tu macam malang gila je. Kesian :(
I paling tak boleh lupa dialog Adam dengan sorang student dia,
"Kenapa orang baik selalu pergi dulu, orang jahat macam saya tak".
Terpukul i di situ. But yeah, this movie's awesome, and i rasa 19 juta penonton tu mesti berkejaran nak tengok movie yang i rate 8.5/10.
This is just my 2cent, no hard feeling(s) okay.
Lepastu lagi nak buat duit i mengalir macam air, i nak tengok Pirates of The Caribbean, Water for Elephant, Sekali Lagi, Priest, Insidious, Super8, Kungfu Panda 2, X-men, Transformers, and of course,
HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS PART 2 (15 JULY 2011)
and so many more. *dead*
Okay bye.
p/s: Siapa kipas susah mati HP, korang gila awesome macam i weh, siapa yang tak tengok BOOOOOOOOO !!! AND I'M SERIOUS. THOSE YANG TAK TENGOK HP, YOU GUYS ARE A MUGGLES. =.="
Wednesday, May 18, 2011
Quote of the day
"The future is scary. But you can’t just run back to the past because it’s familiar."
— Robin, How I Met Your Mother Season 6 Episode 24
— Robin, How I Met Your Mother Season 6 Episode 24
Friday, May 13, 2011
hi awak comel lah jom couple.
HAHA HAHA HAHA HAHA HAHA dan HAHA . Chomel gila vavi kan kalau guna pick up line se-lame ni? Tak suka pun boleh terus tersuka sebab sweet sangat like candy, boleh kena kencing manis jikalau berterusan. Vavi lah tapi sebab i selalu kena pun dengan rempit-rempit, tu kalau kat alam maya, MySpace ke Facebook ke. TU BOLEH MEMBAWA KEPADA PENGHAPUSAN GENRE MANUSIA DAH. BOLEH MEMBUNUH. Haha lagi-lagi abang kacak bergaya jaga muka apa orang cakap, cinta tak mengenal rupa. Dulu lah trend pakai gambar motor taruk sebagai DP (Default Picture). Kalau Super Bike yang vroom vroom gegar satu taman tu i boleh kautim lah jugak. Lagi-lagi kalau vespa,alahai jambu nya cik abang ni, i yang mintak couple terus. HAKHAKHAK.
TAPI, BAGI I LAH KAN, I BOLEH LA KAUTIM ORANG GUNA KENDERAAN SEBAGAI DP KALAU DIA TU TRANSFORMER.
Tapi sekarang ni tahun 2011, ada lagi trend rupanya, taruk gambar kereta lah, motor lah, bas sekolah, bas kilang, van katering Cik Senah dan keluarga lah, paling koman pun gambar basikal sebagai DP. Tidak tidak, bukan i memilih ke apa ke, bagus lah tu kalau ada transport kan satu bonus lagi bukan kew gituw kan. Benda sekarang kalau takat pakai DP macam tu lepastu tak ada teloq nak face-to-face atau paling koman pun post kat dinding (wall) i ke, ada hati nak nak mintak couple. Apa orang cakap, hidung tak rata, pipi tersorong-sorong gituww. Ada kes paling kritikal ni sampai sanggup ni request 'in a relationship' dengan i. Okay lah, ni tipu kalau i cakap i tak kenal lelaki tu. Mestilah kenal, tapi i tetap tak boleh terima lah kan kan kan. Tu yang i over sampai tulis kat belog ni. HAHA i pun dengan penuh adat timur dan sopan santun, i pun delete lah dia dan terus blocked. HAHAHAHAHA over kan macam kau tu Megan Fox. =.=
bukan apa, sebab i macam rimas lah bukan dua tiga kali, baru sekali je. HAHAHAHA
STUPID ENTRY. YOU MAD? :P
HI, YOU COMEL LAH, JOM COUPLE NAK?
K BYE.
TAPI, BAGI I LAH KAN, I BOLEH LA KAUTIM ORANG GUNA KENDERAAN SEBAGAI DP KALAU DIA TU TRANSFORMER.
Tapi sekarang ni tahun 2011, ada lagi trend rupanya, taruk gambar kereta lah, motor lah, bas sekolah, bas kilang, van katering Cik Senah dan keluarga lah, paling koman pun gambar basikal sebagai DP. Tidak tidak, bukan i memilih ke apa ke, bagus lah tu kalau ada transport kan satu bonus lagi bukan kew gituw kan. Benda sekarang kalau takat pakai DP macam tu lepastu tak ada teloq nak face-to-face atau paling koman pun post kat dinding (wall) i ke, ada hati nak nak mintak couple. Apa orang cakap, hidung tak rata, pipi tersorong-sorong gituww. Ada kes paling kritikal ni sampai sanggup ni request 'in a relationship' dengan i. Okay lah, ni tipu kalau i cakap i tak kenal lelaki tu. Mestilah kenal, tapi i tetap tak boleh terima lah kan kan kan. Tu yang i over sampai tulis kat belog ni. HAHA i pun dengan penuh adat timur dan sopan santun, i pun delete lah dia dan terus blocked. HAHAHAHAHA over kan macam kau tu Megan Fox. =.=
bukan apa, sebab i macam rimas lah bukan dua tiga kali, baru sekali je. HAHAHAHA
STUPID ENTRY. YOU MAD? :P
HI, YOU COMEL LAH, JOM COUPLE NAK?
K BYE.
Wednesday, May 11, 2011
POS MALAYSIA CAN SUCK MY BALLS
Sumpah sakit hati, rasa macam nak bakar semua Pos Office Malaysia yang i nampak. Macam ni lah, suruh kita sokong local services and local products tapi hampeh, siapa nak support kalau dah macam ni? Lagi menyampah ada lah. Bukan sehari dua i tunggu, dah seminggu dah ni, tak sampai sampai jugak pos express i tu.
Last tuesday, i beli barang dari e-blog, so dua pos express and both were sent on last Tuesday and Thursday if i'm not mistaken. And pos express requires 1-3 working days to arrive. Sekarang dah almost a week ! I try la track and trace, and i got this,



seeeeee, panjang berjela 'aktiviti' terhadap parcels i, ke sana ke sini, tapi tak sampai jugak kat i. SUMPAH I SAKIT HATI. NI SABAR SAMPAI BESOK LEPAS TU I NAK CALL ATAU I PERGI JE BATU CAVES CENTRE SANA. Type dengan capslock on untuk menunjukkan ketegasan dan kemarahan. Jangan sampai i simbah cat merah kat post man lepas ni okay. Nasib cat merah, kalau acid macam mana? LOLJK.
HAVE A NICE DAY. K BYE.
p/s: lack of updates due to my major laziness.
Last tuesday, i beli barang dari e-blog, so dua pos express and both were sent on last Tuesday and Thursday if i'm not mistaken. And pos express requires 1-3 working days to arrive. Sekarang dah almost a week ! I try la track and trace, and i got this,



seeeeee, panjang berjela 'aktiviti' terhadap parcels i, ke sana ke sini, tapi tak sampai jugak kat i. SUMPAH I SAKIT HATI. NI SABAR SAMPAI BESOK LEPAS TU I NAK CALL ATAU I PERGI JE BATU CAVES CENTRE SANA. Type dengan capslock on untuk menunjukkan ketegasan dan kemarahan. Jangan sampai i simbah cat merah kat post man lepas ni okay. Nasib cat merah, kalau acid macam mana? LOLJK.
HAVE A NICE DAY. K BYE.
p/s: lack of updates due to my major laziness.
Friday, May 6, 2011
SI JAKUN
Ni nak cerita, i baru je install Skype kat laptop i, first time lah ni nak ber-skype. Hakhak tapi sumpah macam jakun gila, macam ayam kampung masuk bandar. Semua pun nak google even nak tanya "How to increase Volume". Macam bodoh. Padahal kau increase je lah volume laptop kau tu. HAHA Sejak cuti ni, kan i dah switch off otak i, memang OFF BETUL. Lepastu sekarang meroyan tanya member-member id Skype mereka, oh bertapa terdesaknya untuk bervideo-call. Maklumlah, i tak ada kekasih hati mahupun sahabat handai yang duduk jauh-jauh. Kawan i cakap, Skype ni best kalau dengan orang kita rindu nak geli-geli je. So, i guess i have no one to rindu and to geli-geli. WHAT A LOSER. =.=
Lepastu cakap nak update belog selalu, tapi malas gila nak menaip sampai check notifications facebook pun kat BB je. Betapa pemalas. Sibuk habiskan drama Korea, kat Maaduu. SERONOK SANGAT RASA MACAM DUNIA NI I YANG PUNYA, lepastu skype dengan kawan sampai pagi, baru tidur. Jangan tanya bangun pukul berapa. Kalau i bangun 1pm tu, kira mama i boleh sindir "Eh, awalnya bangun". SO, DO THE MATH.
SIGNING OFF. K BYE.
Lepastu cakap nak update belog selalu, tapi malas gila nak menaip sampai check notifications facebook pun kat BB je. Betapa pemalas. Sibuk habiskan drama Korea, kat Maaduu. SERONOK SANGAT RASA MACAM DUNIA NI I YANG PUNYA, lepastu skype dengan kawan sampai pagi, baru tidur. Jangan tanya bangun pukul berapa. Kalau i bangun 1pm tu, kira mama i boleh sindir "Eh, awalnya bangun". SO, DO THE MATH.
SIGNING OFF. K BYE.
Sunday, May 1, 2011
i'm a free bitch baby
Hi semua. Harini i dah selesai buat final exams i, sekarang ni bebas, umpama burung yang terbang bebas di udara, menari-nari kegirangan mencari cacing bersama saudara. Sumpah i letih sangat sangat sangat. Mentally and physically exhausted. I rasa otak i memang dah please-no-more-no-more-too-much. Haa. Otak i memang i manjakan,i sayang otak i, so memang i jarang atau rarely meng-abuse kan otak i. Bila time final ni lah i rasa kepala i membesar 56789015245362 kali ganda dari norma size. HIHI Oh i lupa nak bagitahu yang i dah beli pengganti Adam. I beli minggu lepas, i suka Adam baru, cuma kadang-kadang segala sistem yang baru dan lain gila tuuut dari Adam i sebelumni, ada lah sekali dua tiga empat lima kali mencabar keimanan dan kesabaran i. Rasa macam nak campak ke dinding, lepastu smash dengan kayu bola lisut, ke kayu golf, lepastu bagi ikan jerung makan. Tapi disebabkan i masih waras, so i tak lah bagi jerung makan, kesian nanti sakit perut cirit birit. Sekarang ni, result je i kena tunggu dengan penuh kesabaran dan banyak berdoa supaya tak tersangkut kat mana-mana nanti. AMIN.
SO BITCHES,
HOLIDAY MODE : CHECKED AND ON BABY. <3 <3 <3
P/S: bulan ni i memang akan update je, sampai uolls muntah kayak tengok sikit-sikit nama i naik kat tepi tu. HIKHIK
OKAY BYE. nak qada' tidur sampai selasa depan.
SO BITCHES,
HOLIDAY MODE : CHECKED AND ON BABY. <3 <3 <3
P/S: bulan ni i memang akan update je, sampai uolls muntah kayak tengok sikit-sikit nama i naik kat tepi tu. HIKHIK
OKAY BYE. nak qada' tidur sampai selasa depan.
Saturday, April 30, 2011
#ROYALWEDDING
OH MY GOD, IT WENT SO WELL I CAN DIE. PW AND KATE ARE SO MADLY IN LOVE YOU COULD SEE IT IN THEIR EYES. I WILL FOREVER LOVE PW.
Kate, you are the luckiest girl alive well, after Princess Diana of course. And Kate is pretty, but her pretty-ness isn't like Princess Diana's. Diana had these royal-expensive-look on her face, like a real Princess look. She was a very pretty woman and she's still a Princess in everyone's heart, well, PRINCE WILLIAM AND PRINCESS CATHERINE, CONGRATULATION. Make lotsa pretty babies ! :)
Kate's dress was beautifully gorgeous,

on their way out of Abbey's Church

their second kiss, the first one was rather touch-n-go-like, hihi

omaigosh, i envy hey :P

videos :
PRINCE WILLIAM AND PRINCE HARRY (HI, HARRY), -ARRIVAL
KATE'S ARRIVAL
THE VOWS
For sickness and poor. POOR-MY-ASS. HIHI
AND OF COURSE, THE KISS <3
and now, AFTER THE WED,

They gonna postpone their honeymoon, oh well, whats the different? hihi
well, thats pretty summed up the ceremony. It was awesome and perfect, now i want to marry a Prince. :D
souce : YOUTUBE and Google (sorry to lazy to link).
pictures of the guest, oh well, i always dig Britain's style, and i have to get myself the hat, :)
OKAY BYE.
Kate, you are the luckiest girl alive well, after Princess Diana of course. And Kate is pretty, but her pretty-ness isn't like Princess Diana's. Diana had these royal-expensive-look on her face, like a real Princess look. She was a very pretty woman and she's still a Princess in everyone's heart, well, PRINCE WILLIAM AND PRINCESS CATHERINE, CONGRATULATION. Make lotsa pretty babies ! :)
Kate's dress was beautifully gorgeous,

on their way out of Abbey's Church

their second kiss, the first one was rather touch-n-go-like, hihi

omaigosh, i envy hey :P

videos :
PRINCE WILLIAM AND PRINCE HARRY (HI, HARRY), -ARRIVAL
KATE'S ARRIVAL
THE VOWS
For sickness and poor. POOR-MY-ASS. HIHI
AND OF COURSE, THE KISS <3
and now, AFTER THE WED,

They gonna postpone their honeymoon, oh well, whats the different? hihi
well, thats pretty summed up the ceremony. It was awesome and perfect, now i want to marry a Prince. :D
souce : YOUTUBE and Google (sorry to lazy to link).
pictures of the guest, oh well, i always dig Britain's style, and i have to get myself the hat, :)
OKAY BYE.
Friday, April 29, 2011
PRINCE WILLIAM AND KATE MIDDLETON
So yeah, they are getting married tomorrow (29th April 2011) and i'm so excited ! I've watched every single videos of them, the wedding preparation and all and posted on Facebook. Yeah i know, i'm over-reacting. But dude, it's PRINCE WILLIAM !
So gonna watch the wedding ceremony tomorrow and go crazy about it. IT'S GONNA BE LEGIT.
AND YES, THIS ENRTY IS WASTE OF TIME, HAHA. YOU MAD? :)
okay bye.
Thursday, April 28, 2011
Wednesday, April 27, 2011
KAU ROBEK HATI KU
Hi. Dah lebih seminggu kan i tak update, i tak nak cakap sorry lepastu explain kenapa sebab i rasa tak ada siapa kisah pun. :( so, i nak terus explain tanpa meminta maaf kepada pihak yang tak peduli. HAHA
Sekarang ni i tengah final exam, dari 22 April sampai 30 April 2011. Dan sekarang ni i tinggal lagi satu paper je, so memang dah terlambat untuk tips cemerlang dalam peperiksaan dalam SEHARI. Macam biasa lah, i memang jenis study last minute, SERIUS. Kalau paper tu hari Selasa, Isnin baru i mula study pong pang pong pang. Masa tu otak i memang sibuk gila, sel-sel otak i mengembang dan bercambah macam popcorn bila masuk dalam microwave, bayangkan lah syllabus satu semester i habiskan dalam sehari tu pun tolak masa makan, tidur, membebel, online, dan merungut. 24 jam mulut mencarut marahkan lecturer sebab syllabus macam haram ataupun nota berlambak macam pwtqyainqo. Semua orang kena kecuali diri sendiri. HAHA
Lepastu, lagi satu benda jadi kat i pada 21 April 2011. Hati i dilukai, kali ni BIG TIME. Meroyan i time study tu rasa macam dah tak ada matlamat hidup. Tengok, ni pun i sedih lagi ni. :(
ASHRAF MUSLIM DAH BERTUNANG !
Jangan tanya dengan siapa sebab i tak tahu, jangan tunjuk gambar atau video sebab i tak nak. HAHA bukan lah maksudnya kalau Ashraf Muslim single, i boleh dapat dia. Tapi sedih lah sebab i rasa dia PERFECT. Handsome, tinggi, badan bidang besar, pandai berubat, homaigoshhh. Room mate i berkali dua kali tiga kali tunjuk i video pertunangan tu, i terus rembat dia sekarang dia kena makan dengan straw.
Oh, and 21 April 2011 jugak, BENXEMA KAREEM meninggal dunia. Tengok post i sebelum ni ada i post pasal kucing i. I menangis macam wanita sejati hilang anaknya. Ben kucing yang baik, dia tak pernah cakar orang, mata dia suci je lepastu dia sangat manja dengan semua famili i. Setiap pagi dia akan bangun ikut papa i, dia nak makan ikan rebus. Lepastu dia tidur balik dalam bilik parents i sebab dia suka air-cond. Kalau i bangun tidur kadang-kadang dia ada sebelah i tidur atas katil i. Ben bukan sakit kronik. Dia sakit kaki je, tapi dia boleh makan, jalan lagi, tapi bila i bawak dia pergi Vet, dia kena inject, dia terus lembik dan malam tu lah dia mati. I BERSUMPAH I AKAN JADI VET YANG TAK MEMBUNUH KALAU I BERJAYA JADI VET (maksudnya dia sini, bila i tak berjaya menjadi seorang pakar bedah mayat). Tulis pasal Ben ni buat i sedih lah, i tak suka nanti i menangis lama sampai besok pagi sebab i baru bangun tidur dan kena study untuk paper Sabtu ni.
RIP BENXEMA KAREEM, I LOVE YOU SO MUCH.
OKAY BYE.
P/S: i serius pasal mintak i tengok gambar dan video pertunangan tu. JANGAN CABAR I OKEY. Tapi sebab i memang peminat Ashraf Muslim yang sejati, nah lah. NYAH LEPASTU.
Sekarang ni i tengah final exam, dari 22 April sampai 30 April 2011. Dan sekarang ni i tinggal lagi satu paper je, so memang dah terlambat untuk tips cemerlang dalam peperiksaan dalam SEHARI. Macam biasa lah, i memang jenis study last minute, SERIUS. Kalau paper tu hari Selasa, Isnin baru i mula study pong pang pong pang. Masa tu otak i memang sibuk gila, sel-sel otak i mengembang dan bercambah macam popcorn bila masuk dalam microwave, bayangkan lah syllabus satu semester i habiskan dalam sehari tu pun tolak masa makan, tidur, membebel, online, dan merungut. 24 jam mulut mencarut marahkan lecturer sebab syllabus macam haram ataupun nota berlambak macam pwtqyainqo. Semua orang kena kecuali diri sendiri. HAHA
Lepastu, lagi satu benda jadi kat i pada 21 April 2011. Hati i dilukai, kali ni BIG TIME. Meroyan i time study tu rasa macam dah tak ada matlamat hidup. Tengok, ni pun i sedih lagi ni. :(
ASHRAF MUSLIM DAH BERTUNANG !
Jangan tanya dengan siapa sebab i tak tahu, jangan tunjuk gambar atau video sebab i tak nak. HAHA bukan lah maksudnya kalau Ashraf Muslim single, i boleh dapat dia. Tapi sedih lah sebab i rasa dia PERFECT. Handsome, tinggi, badan bidang besar, pandai berubat, homaigoshhh. Room mate i berkali dua kali tiga kali tunjuk i video pertunangan tu, i terus rembat dia sekarang dia kena makan dengan straw.
Oh, and 21 April 2011 jugak, BENXEMA KAREEM meninggal dunia. Tengok post i sebelum ni ada i post pasal kucing i. I menangis macam wanita sejati hilang anaknya. Ben kucing yang baik, dia tak pernah cakar orang, mata dia suci je lepastu dia sangat manja dengan semua famili i. Setiap pagi dia akan bangun ikut papa i, dia nak makan ikan rebus. Lepastu dia tidur balik dalam bilik parents i sebab dia suka air-cond. Kalau i bangun tidur kadang-kadang dia ada sebelah i tidur atas katil i. Ben bukan sakit kronik. Dia sakit kaki je, tapi dia boleh makan, jalan lagi, tapi bila i bawak dia pergi Vet, dia kena inject, dia terus lembik dan malam tu lah dia mati. I BERSUMPAH I AKAN JADI VET YANG TAK MEMBUNUH KALAU I BERJAYA JADI VET (maksudnya dia sini, bila i tak berjaya menjadi seorang pakar bedah mayat). Tulis pasal Ben ni buat i sedih lah, i tak suka nanti i menangis lama sampai besok pagi sebab i baru bangun tidur dan kena study untuk paper Sabtu ni.
RIP BENXEMA KAREEM, I LOVE YOU SO MUCH.
OKAY BYE.
P/S: i serius pasal mintak i tengok gambar dan video pertunangan tu. JANGAN CABAR I OKEY. Tapi sebab i memang peminat Ashraf Muslim yang sejati, nah lah. NYAH LEPASTU.
Monday, April 18, 2011
YOU MAD?
Serius weh i buat entri ni lepas game Liverpool / Arsenal tadi. Keputusan seri 1-1 dan kedua-dua gol adalah dari penalti. So, jangan nak tambah apa-apa dah. Tapi bukan sebab tu lah tujuan utama entri ni. Tadi i terbaca status BBM (Blackberry Messenger) ditulis oleh salah seorang sahabat lah kiranya, dia ni Manchester Utd punya supporter lah gamaknya. Dia tulis "Liverfool vs Arsengal, *starightface* dengan *thumbs-down* punya icon. Faham tak? Pertama sekali i sakit hati sebabnya i rasa tak bawak apa-apa kesan pun kat Manchester Utd mahupun dia sama sekali. Bukan i nak emo di sini, tapi i rasa tak perlu lah tengok kalau niat nak mengutuk sebab tak sokong kedua-dua team yang main tu. I tensi betul lah, sebabnya i sebagai supporter Liverpool tak pernah tengok game team lain. Takat tengok ala kadar ada lah tapi tak lah sampai nak kutuk-mengutuk. Tu je lah nak cakap sebab i hati panas ni dah lah hormon tengah memuncak. Ehem ehem lah kan. Kat sini i nak lah nasihatkan kepada PENONTON-PENONTON, saja highlight kan PENONTON sebab bukan PEMAIN yang layak nak emo sampai terbalik meja kerusi kat NZ tu. Seandainya team yang disoking anda tu kalah, atau seri atau apa-apa lah alasan, tolong kawal perasaan marah anda. Sebabnya,
1. ANDA HANYA PENONTON BUKAN PEMAIN. PENONTON. Anda tak tahu macam mana pemain-pemain tu rasa, apa yang bermain di dalam fikiran mereka. entah-entah dalam kepala dok teringat bonda di kampung halaman ke tu yang tak dapat fokus 100% tu.
2. Mereka pun manusia biasa macam anda jugak, bukan robot yang boleh install software "How To Score A Goal in One Minute". Sila faham.
3. Tak membawa apa-apa kesan pun kepada anda. Lain lah anda betting dengan sahabat anda lepastu anda kalah wang. HARAM DI SISI AGAMA OKAY. JANGAN.
4. Sebab balik nanti, mereka yang akan dimaki, di hamun, disepak terajang oleh Manager mereke, bukan korang semua yang hanya MENONTON. Jadi tak payah lah nak emo gila babbi sampai tak nak pergi kerja besok, mogok tak makan seminggu ke apa. Bukan korang yang balik rumah nanti, bonda marah "Semua pasal aku masak ayam rendang untuk kau tadi, sebab tu Manchester Utd kalah dengan Manchester City 1-0". Contoh perbualan okay. jangan ambil hati. HAHA :P

Pendek kata, i pun tergolong jugak tapi i tak lah sampai meroyan mengamuk tak tentu pasal.
IF YOU WANNA BE A SUPPORTER, BE A PROFESSIONAL ONE. :)
P/S : Nanti i update apa aktiviti i selama dua hari study week i ni. HAHA
OKAY BYE.
1. ANDA HANYA PENONTON BUKAN PEMAIN. PENONTON. Anda tak tahu macam mana pemain-pemain tu rasa, apa yang bermain di dalam fikiran mereka. entah-entah dalam kepala dok teringat bonda di kampung halaman ke tu yang tak dapat fokus 100% tu.
2. Mereka pun manusia biasa macam anda jugak, bukan robot yang boleh install software "How To Score A Goal in One Minute". Sila faham.
3. Tak membawa apa-apa kesan pun kepada anda. Lain lah anda betting dengan sahabat anda lepastu anda kalah wang. HARAM DI SISI AGAMA OKAY. JANGAN.
4. Sebab balik nanti, mereka yang akan dimaki, di hamun, disepak terajang oleh Manager mereke, bukan korang semua yang hanya MENONTON. Jadi tak payah lah nak emo gila babbi sampai tak nak pergi kerja besok, mogok tak makan seminggu ke apa. Bukan korang yang balik rumah nanti, bonda marah "Semua pasal aku masak ayam rendang untuk kau tadi, sebab tu Manchester Utd kalah dengan Manchester City 1-0". Contoh perbualan okay. jangan ambil hati. HAHA :P

Pendek kata, i pun tergolong jugak tapi i tak lah sampai meroyan mengamuk tak tentu pasal.
IF YOU WANNA BE A SUPPORTER, BE A PROFESSIONAL ONE. :)
P/S : Nanti i update apa aktiviti i selama dua hari study week i ni. HAHA
OKAY BYE.
Friday, April 15, 2011
BYE ADAM
Adam is gone. Today i sold my Adam to a buyer from Mudah. So, no more Adam. I need a replacement ASAP. :(
p/s: Adam was a good laptop, i will miss you Adam.
OKAY BYE.
p/s: Adam was a good laptop, i will miss you Adam.
OKAY BYE.
Wednesday, April 13, 2011
CINTA HATI
Pertama-tama sekali i tengok kat Mudah, i terus jatuh cinta pandang pertama kat budak ni. Homaigad. Mata dia sebelah kuning sebelah biru, i suka gila suka gila suka sampai gila. Dah lah warna sebijik macam Ben i. HIHI
I want her SO BAD, tapi i tengah kering gila sekarang, nak topup pun kena curik-curik guna Maybank2u mama i. Ish ish ish. Apa nak jadi ni. So i harap TAK ADA SIAPA yang berani beli dia sampai lah i ada duit sebanyak RM800 untuk beli budak ni okay. I nak buat pasangan bercumbuan dan seks tanpa batasan untuk Ben i, kesian dia sangap sebab semua yang betina kat rumah i, dia dah rasa. Bila i tengok muka Ben, dia macam cuba nak bagitahu, "I need new Pussy, i'm bored". HAHA

NI LAH BENXEMA KAREEM

NI SALLY-BEAN, tapi dah M.I.A :(
dan,

NI LAH BUDAK YANG I NAK TU, sebijik macam Ben kan ! HIHI :D
Cuba bayangkan baby diorang nanti. Seputih salju, HOMAIGAD. !
Sekarang ni, i ada 10 ekor kucing kat rumah dan 1 ekor Arnab.
Nama-nama kucing i- Ben, Natrah, Mikan, Juni, Jenin, Jack, dan 4 ekor anak kucing yang belum dinamakan lagi. Ben je baka parsi, yang lain kucing biasa je. Dulu Ben ada adik dia, Sally. Tapi Sally dah hilang, sedih gila sebab Sally tu pandai kalau hulur tangan mesti dia taruk tangan dia atas tangan kita. Si Ben ni manja sikit, tidur dalam air-cond, mesti tidur atas katil, lepastu Papa i manjakan gila si Ben tu. =.=
AUWW, I RINDU KUCING-KUCING I DAN MESSI THE RABBIT. :(
OKAY BYE.
I want her SO BAD, tapi i tengah kering gila sekarang, nak topup pun kena curik-curik guna Maybank2u mama i. Ish ish ish. Apa nak jadi ni. So i harap TAK ADA SIAPA yang berani beli dia sampai lah i ada duit sebanyak RM800 untuk beli budak ni okay. I nak buat pasangan bercumbuan dan seks tanpa batasan untuk Ben i, kesian dia sangap sebab semua yang betina kat rumah i, dia dah rasa. Bila i tengok muka Ben, dia macam cuba nak bagitahu, "I need new Pussy, i'm bored". HAHA

NI LAH BENXEMA KAREEM

NI SALLY-BEAN, tapi dah M.I.A :(
dan,

NI LAH BUDAK YANG I NAK TU, sebijik macam Ben kan ! HIHI :D
Cuba bayangkan baby diorang nanti. Seputih salju, HOMAIGAD. !
Sekarang ni, i ada 10 ekor kucing kat rumah dan 1 ekor Arnab.
Nama-nama kucing i- Ben, Natrah, Mikan, Juni, Jenin, Jack, dan 4 ekor anak kucing yang belum dinamakan lagi. Ben je baka parsi, yang lain kucing biasa je. Dulu Ben ada adik dia, Sally. Tapi Sally dah hilang, sedih gila sebab Sally tu pandai kalau hulur tangan mesti dia taruk tangan dia atas tangan kita. Si Ben ni manja sikit, tidur dalam air-cond, mesti tidur atas katil, lepastu Papa i manjakan gila si Ben tu. =.=
AUWW, I RINDU KUCING-KUCING I DAN MESSI THE RABBIT. :(
OKAY BYE.
Subscribe to:
Posts (Atom)
